ياد ياد

ياد ياد

 
ياد باد  وقتي كه  من  كنج دلت جا و مكاني داشتم
شادمان در محفل چشمان  خود  سرو رواني داشتم
 
ياد باد وقتي كه من در شهر  تو نام و نشاني داشتم
در سراي  قلب  تو من شهرت وحسن جهاني داشتم
 
ياد باد  وقتي  كه من در پيش تو راز نهاني  داشتم
سالها درچشم تو روشن دل  و شيرين بياني   داشتم
 
ياد باد وقتي  كه در باغ  دلت  گلدان   ياسي  داشتم
من  براي  چيدن و  بوييدنش  كوته   زماني  داشتم
 
ياد باد وقتي كه  من در نزد يار شور جواني  داشتم
درنگارستان عشق ،سيمين بر و نوشين لباني  داشتم
 
ياد باد وقتي كه من با ياد تو باران شدم بر دشت ها
بعد آن باران زمهرت هفت طبق رنگين كماني داشتم
 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ دو شنبه 27 مرداد 1393 ] [ 15:31 ] [ iman ]
[ ]