خواستمت

خواستمت

خواستمت .. گفتند باید از ته قلب بخواهی تا بهش برسی

گفتم میخواهم 

گفتند صرف کن فعل خواستن را ..!

در کوچه های خیس تنهایی ام ، بی تو حتی در آوردن ریگ کفش هایم هم کار سختی است

بی تو ثانیه هایم لنگ میزند

ته قلبم چیزی است که ماندن را برایم آسان میکند 

فکر میکنم روزی می آیی 

ولی من ، دگر حرفی از خواستن از ته قلب را نمیخواهم 

شاید قلبت آنقدر بزرگ نیست که بتوانی عشق را بپذیری 

پس ، قلبت را هم اندازه ام کن

بگذار عاشقانه هایم در قلبت هضم شوند و من به تو معشوقه ی رویاهایم برسم

ما باید قلبمان هم اندازه هم شود 

یا من قلبم کوچک شود .. یا تو قلبت را بگسترانی

چاره کوچک کردن قلبم چیزی جز نخواستنت نیست 

پس بیا قلبت را هم اندازه ام کن تا روزگارم بر نفرت تو نگذرد

.. بذار دستانت گریه های شوقم را پاک کند

من با تو شروع میشوم .. 

بی تو ناشناخته ام !!

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ دو شنبه 10 شهريور 1393 ] [ 20:15 ] [ iman ]
[ ]