به سلامتي كسي كه عادت كرده بودم

به سلامتي كسي كه عادت كرده بودم

به سلامتی کسی که عادت کردم به نبودنش،ولی بازم دلم بودنش رو میخواد....

سلامتی تنها ماه زندگیم که بعد رفتنش حتی شبام هم سوت و کور شده...

سلامتی مخاطبی که دیگه خاص نیست چون مال من نیست...!!!!

 



نظرات شما عزیزان:

نــ♥ــفــ♥ــس
ساعت14:30---21 شهريور 1393
______________&&&____&&&
______________&&&____&&&
______________&&&____&&&
______________&&&____&&&
______________&&&____&&&
&&&&&&&______&&&____&&&
&&&&&&&______&&&____&&&
_____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&&
_____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&&
&&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&&
&&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&&
_______________________________&&&________&&&
______________________________&&&&&&&&&&&&&
______________________________&&&&&&&&&&&&

&&&
&&&______&&&&&______&&&&&&&
&&&______&&__&&_____&&&&&&&
&&&&&&&&&&&&&_____ &&&
__________&&&________&&&
__________&&&________&&&&&&&
____&&____&&&_______&&&&&&&
____________&&&
______________&&&
_______________&&&&


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ چهار شنبه 19 شهريور 1393 ] [ 16:22 ] [ iman ]
[ ]